Головна » 2016 » Січень » 1 » Функції скриптів - Висота (Z), 3d та ЦМР
21:02
Функції скриптів - Висота (Z), 3d та ЦМР

Всі скриптові функції Digitals для зручності можна поділити на категорії, в залежності від того, які операції та над якими об'єктами виконує та чи інша функція.


Висота точок

@Map.ChangeObjectHeight Number Height - встановлює нове значення висоти точок для заданого об'єкта

@Map.Selected.ChangeHeight [Height]встановлює нове значення висоти точок для усіх виділених об'єктів

@Map.Selected.MakeFlat HeightInterval - встановлює висоту всіх точок в однакове (середнє) значення, якщо вони не виходять за заданий інтервал. "MakeFlat -" встановлює висоту з ZMin а "MakeFlat +" з ZMax

@Map.CalculateZ X Y [ParamIndex] - повертає інтерпольовану висоту чи значення заданого параметра в точці Х У

@Map.FilterSpotheights LayerIndex MinHeightInterval [ShowInfo] - видаляє сусідні пікети з різницею по Z менше ніж MinHeightInterval

ЦМР

@CorrelateTriangulationDEM Step MaxDZ - запускає "ЦМР | Кореляція" для позначених знімків. Працює тільки для знімків камери 3-DAS-1

@Map.PolylineToDEM - перетворює полілінії з точками сітки в ЦМР-сітку

@Map.Selected.CalculateRelativeHeight ParameterIndex DEMFilename - обчислює відносну висоту між об'єктами карти і ЦМР в зовнішньому файлі і заносить її в параметр

@Map.SlopeDirection X Y - визначає дирекційний кут максимального напрямку нахилу в будь-якій точці карти. Результат - кут у вигляді десяткового числа

Горизонталі

@Map.MergeContourlines - об'єднує горизонталі, які побудовані командою ЦМР | Горизонталі з ЦМР / TIN, з тими, що існують

@Map.AutomaticBreaklines [LayerIndex] - будує структурні (характерні) лінії по горизонталях

3d-об'єкти

@Map.Has3DModels - повертає 1, якщо карта містить 3d об'єкти, інакше - 0

@Map.Show3DObjectsInfo - показує інформацію про 3d об'єкти карти

@Map.Align3DObjects Accuracy [ShowInfo] - виправляє проміжки всередині і між 3d об'єктами. Accuracy - максимальна ширина розриву, який буде ліквідований.

@Map.Scan3DObjects Step - з'єднує суміжні 3D об'єкти з геометричною точністю, заданої в Step. Може бути використана для спрощення складних об'єктів, наприклад моделей дерев

@Map.Align3DObjectsBottom [Range] [ShowInfo] - переміщає нижні точки суміжних 3d-об'єктів на одну висоту. Range - діапазон пошуку нижніх точок. Якщо не заданий - визначається автоматично.

@Map.CoverMultiFlatRoofs - генерує грані дахів для multiflat 3d об'єктів

@Map.GetSlopeHeight SlopeObject [min/avg/max] - розраховує висоту відкосу. Другий необов'язковий параметр задає тип висоти, яку треба розрахувати: мінімальна, середня, максимальна. Якщо параметр не заданий, то розраховується середня висота відкосу

@Map.FilterSpotheights LayerIndex MinHeightInterval [ShowInfo] - видаляє сусідні пікети з різницею по Z менше, ніж MinHeightInterval

@Map.Fix3DObjects [NoFix] [CheckDegradatedFaces] [ShowInfo] - виправлення геометрії неправильних 3d об'єктів. NoFix - не виконувати корекцію, просто показати інформацію. CheckDegradatedFaces - перевіряти наявність граней, вироджених в лінію.

@Map.Make3DObjectFootPrints [PlaceToLayerNumber] [ShowInfo] - генерує проекції 3d об'єктів на горизонтальну площину. Якщо в карті є виділені об'єкти, то тільки вони будуть оброблятися. 
PlaceToLayerNumber - номер шару в який поміщаються результуючі проекції. Якщо не заданий, буде створений новий шар Проекції 3D об'єктів.
ShowInfo - якщо задано, буде показано повідомлення з результатом виконання команди.

@Map.Merge3DObjects [AddressParamNumber] [ShowInfo] - з'єднує суміжні 3D об'єкти, видаляє невидимі грані і частини граней, зменшує площу поверхонь 3D об'єктів. AddressParamNumber - параметр, що містить номери будівель

@Merge3DMaps [ShowInfo] - об'єднує об'єкти 3d. Копіює всі 3d об'єкти і їх текстури в першу карту

@Map.RemoveFaceBlinking - коригує геометрію 3D об'єктів для усунення мерехтіння граней, що перекриваються

@Map.Simplify3DObjects MinVolume Accuracy [ShowInfo] - зменшує число точок і граней 3D об'єктів. Min Volume - 3D об'єкти з об'ємом менше, ніж задано будуть відкинуті. Accuracy - визначає наскільки сильно спрощені об'єкти будуть відрізнятися від вихідних

@Map.SlopeDirection X Y - визначає напрямок нахилу в будь-якій точці карти

@Map.SwapGableAndHipRoof - міняє гребінь даху будинку

@Map.SwapRoof - міняє напрям гребня даху, ставлячи його впоперек

@Map.ToCutHipRoof - міняє гребінь даху будинку, зрізаючи краї

@Map.ToFlatRoof міняє дах будинку на плоский

@Map.ToGableRoof - міняє дах будинку на двосхилий

@Map.ToHipRoof - міняє дах будинку на шатровий

@Map.ToGableAndHipRoof - міняє дах будинку на двосхилий з шатровими краями

@Map.ToMansardRoof - міняє дах будинку на мансардний

@Map.Change3DLevel Level(1|2|3) - 3d будівлі мають 3 рівня: основа будівлі, основа даху і коник даху. Ця функція змінює висоту всіх точок зазначеного рівня на поточну висоту карти.

@Map.Control3DBuildings - контроль помилок в 3D об'єктах. Функція створює 2 групи об'єктів, в яких були знайдені помилки. У першу групу поміщаються об'єкти з неправильною структурою (наприклад, число точок у грані не дорівнює 5), у другу групу поміщаються об'єкти з неправильною висотою (наприклад, точки коника даху, який не розташований горизонтально).

@Map.Flat3DBuildings - ...

Текстури

@Map.MergeTextures MaxTextureSize [MinGSD] [ColoredFaces] [ShowInfo] - зменшує число текстур, об'єднуючи зображення. MaxTextureSize - макс.допустимий розмір текстури, 4096 якщо не задано. MinGSD - мінімально допустимий дозвіл текстур. ColoredFaces - розфарбовувати грані середнім кольором, замість нанесення текстур

@Map.CheckTextures [DeleteUnused] [ShowInfo] - пошук текстур, які не використовуються та втрачені. DeleteUnused - якщо задано, текстури, які не використовуються будуть видалені із джерела текстур.

@Map.PackTexturesFromFolder - упаковує текстури в DTX файл із каталога текстур

@Map.ExtractTexturesToFolder - розпаковує текстури карти із DTX чи PAK файлу в папку

@Window.GenerateTextures [PhotoDir] [PAK] [JPG] [HIGHQUALITY] - витягує текстури 3D об'єктів зі знімків. PAK - упакувати всі отримані текстури в один файл.JPG - зберігати текстури в JPEG форматі, якщо не задано - BMP. HIGHQUALITY - повільний, але більш якісний спосіб текстурування.


Примітка: жирним шрифтом (напр.@ActivateMap) виділена назва функції, похилим шрифтом (напр.Number) перемінна функції, у квадратних скобках (напр.[MapNumber]) необов'язкова перемінна, яка може вказуватися, а може і не вказуватися.

 

Переглядів: 2784 | Додав: Микола | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar