21:02 Функції скриптів - Висота (Z), 3d та ЦМР | |
Всі скриптові функції Digitals для зручності можна поділити на категорії, в залежності від того, які операції та над якими об'єктами виконує та чи інша функція. Висота точок @Map.ChangeObjectHeight Number Height - встановлює нове значення висоти точок для заданого об'єкта @Map.Selected.ChangeHeight [Height] - встановлює нове значення висоти точок для усіх виділених об'єктів @Map.Selected.MakeFlat HeightInterval - встановлює висоту всіх точок в однакове (середнє) значення, якщо вони не виходять за заданий інтервал. "MakeFlat -" встановлює висоту з ZMin а "MakeFlat +" з ZMax @Map.CalculateZ X Y [ParamIndex] - повертає інтерпольовану висоту чи значення заданого параметра в точці Х У @Map.FilterSpotheights LayerIndex MinHeightInterval [ShowInfo] - видаляє сусідні пікети з різницею по Z менше ніж MinHeightInterval ЦМР @CorrelateTriangulationDEM Step MaxDZ - запускає "ЦМР | Кореляція" для позначених знімків. Працює тільки для знімків камери 3-DAS-1 @Map.PolylineToDEM - перетворює полілінії з точками сітки в ЦМР-сітку @Map.Selected.CalculateRelativeHeight ParameterIndex DEMFilename - обчислює відносну висоту між об'єктами карти і ЦМР в зовнішньому файлі і заносить її в параметр @Map.SlopeDirection X Y - визначає дирекційний кут максимального напрямку нахилу в будь-якій точці карти. Результат - кут у вигляді десяткового числа Горизонталі @Map.MergeContourlines - об'єднує горизонталі, які побудовані командою ЦМР | Горизонталі з ЦМР / TIN, з тими, що існують @Map.AutomaticBreaklines [LayerIndex] - будує структурні (характерні) лінії по горизонталях @Map.MergeLayerPointsByParameter Layer1 Layer2 Param1 Param2 - впорядковує горизонталі 3d-об'єкти @Map.Has3DModels - повертає 1, якщо карта містить 3d об'єкти, інакше - 0 @Map.Show3DObjectsInfo - показує інформацію про 3d об'єкти карти @CreateSideView ObjIndex - створює карту з виглядом збоку об'єктів, що всередині вказаного полігону @Map.Align3DObjects Accuracy [ShowInfo] - виправляє проміжки всередині і між 3d об'єктами. Accuracy - максимальна ширина розриву, який буде ліквідований. @Map.Scan3DObjects Step - з'єднує суміжні 3D об'єкти з геометричною точністю, заданої в Step. Може бути використана для спрощення складних об'єктів, наприклад моделей дерев @Map.Align3DObjectsBottom [Range] [ShowInfo] - переміщає нижні точки суміжних 3d-об'єктів на одну висоту. Range - діапазон пошуку нижніх точок. Якщо не заданий - визначається автоматично. @Map.CoverMultiFlatRoofs - генерує грані дахів для multiflat 3d об'єктів @Map.GetSlopeHeight SlopeObject [min/avg/max] - розраховує висоту відкосу. Другий необов'язковий параметр задає тип висоти, яку треба розрахувати: мінімальна, середня, максимальна. Якщо параметр не заданий, то розраховується середня висота відкосу @Map.FilterSpotheights LayerIndex MinHeightInterval [ShowInfo] - видаляє сусідні пікети з різницею по Z менше, ніж MinHeightInterval @Map.Fix3DObjects [NoFix] [CheckDegradatedFaces] [ShowInfo] - виправлення геометрії неправильних 3d об'єктів. NoFix - не виконувати корекцію, просто показати інформацію. CheckDegradatedFaces - перевіряти наявність граней, вироджених в лінію. @Map.Make3DObjectFootPrints [PlaceToLayerNumber] [ShowInfo] - генерує проекції 3d об'єктів на горизонтальну площину. Якщо в карті є виділені об'єкти, то тільки вони будуть оброблятися. @Map.Merge3DObjects [AddressParamNumber] [ShowInfo] - з'єднує суміжні 3D об'єкти, видаляє невидимі грані і частини граней, зменшує площу поверхонь 3D об'єктів. AddressParamNumber - параметр, що містить номери будівель @Merge3DMaps [ShowInfo] - об'єднує об'єкти 3d. Копіює всі 3d об'єкти і їх текстури в першу карту @Map.RemoveFaceBlinking - коригує геометрію 3D об'єктів для усунення мерехтіння граней, що перекриваються @Map.Simplify3DObjects MinVolume Accuracy [ShowInfo] - зменшує число точок і граней 3D об'єктів. Min Volume - 3D об'єкти з об'ємом менше, ніж задано будуть відкинуті. Accuracy - визначає наскільки сильно спрощені об'єкти будуть відрізнятися від вихідних @Map.SlopeDirection X Y - визначає напрямок нахилу в будь-якій точці карти @Map.SwapGableAndHipRoof - міняє гребінь даху будинку @Map.SwapRoof - міняє напрям гребня даху, ставлячи його впоперек @Map.ToCutHipRoof - міняє гребінь даху будинку, зрізаючи краї @Map.ToFlatRoof - міняє дах будинку на плоский @Map.ToGableRoof - міняє дах будинку на двосхилий @Map.ToHipRoof - міняє дах будинку на шатровий @Map.ToGableAndHipRoof - міняє дах будинку на двосхилий з шатровими краями @Map.ToMansardRoof - міняє дах будинку на мансардний @Map.Change3DLevel Level(1|2|3) - 3d будівлі мають 3 рівня: основа будівлі, основа даху і коник даху. Ця функція змінює висоту всіх точок зазначеного рівня на поточну висоту карти. @Map.Control3DBuildings - контроль помилок в 3D об'єктах. Функція створює 2 групи об'єктів, в яких були знайдені помилки. У першу групу поміщаються об'єкти з неправильною структурою (наприклад, число точок у грані не дорівнює 5), у другу групу поміщаються об'єкти з неправильною висотою (наприклад, точки коника даху, який не розташований горизонтально). @Map.Flat3DBuildings - ... Текстури @Map.MergeTextures MaxTextureSize [MinGSD] [ColoredFaces] [ShowInfo] - зменшує число текстур, об'єднуючи зображення. MaxTextureSize - макс.допустимий розмір текстури, 4096 якщо не задано. MinGSD - мінімально допустимий дозвіл текстур. ColoredFaces - розфарбовувати грані середнім кольором, замість нанесення текстур @Map.CheckTextures [DeleteUnused] [ShowInfo] - пошук текстур, які не використовуються та втрачені. DeleteUnused - якщо задано, текстури, які не використовуються будуть видалені із джерела текстур. @Map.PackTexturesFromFolder - упаковує текстури в DTX файл із каталога текстур @Map.ExtractTexturesToFolder - розпаковує текстури карти із DTX чи PAK файлу в папку @Window.GenerateTextures [PhotoDir] [PAK] [JPG] [HIGHQUALITY] - витягує текстури 3D об'єктів зі знімків. PAK - упакувати всі отримані текстури в один файл.JPG - зберігати текстури в JPEG форматі, якщо не задано - BMP. HIGHQUALITY - повільний, але більш якісний спосіб текстурування. Примітка: жирним шрифтом (напр.@ActivateMap) виділена назва функції, похилим шрифтом (напр.Number) перемінна функції, у квадратних скобках (напр.[MapNumber]) необов'язкова перемінна, яка може вказуватися, а може і не вказуватися.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |