Головна » Статті » Уроки

Вчимося самостійно створювати скрипти

Урок 1. Створення панелі інструментів

Перед тим, як приступити до розробки скриптів в Digitals необхідно створити панель інструментів із кнопками, під якими потім розміщуємо коди скриптів.


Урок 2. Найпростіші скриптові функції

Що таке скриптові функції? Як їх добавити в кнопки? Як добавити в свої кнопки пункти меню чи команди із стандартних панелей інструментів. 
Огляд найпростіших функцій: 
@ActivateMap Number
@FileNew Name
@Map.SelectLayer id
@Map.ChangeSelectedLayer id
@Map.SelectByParameters

та ін.


Урок 3. Перемінні

Поняття перемінних (чи змінних). Функції, значення яких заносяться в перемінні (напр.@Map.Count)
Функція, яка виводить інформаційне вікно із значеннями перемінних (Dialog.Message Text)


Урок 4. Формули

Даний урок про те, що таке формули для обробки цифрових значень і тексту і їх застосування на прикладі строкових параметрів у програмі Digitals із використанням функцій:
@Map.Selected.GetParameter Number
@StringPart Number Strin


Урок 5. Умови

Умови в скриптах:
@if (якщо) [умова] then (то) [результат]
Багаторівневі умови з використанням AND та ELSE
Функція @Map.Selected.ChangeParameter ParameterIndex Value


Урок 6. Масиви

Роз'яснення, що таке масиви в скриптах Digitals на прикладі:
Map[N].Object[N].Parameter[N]

Групування функцій по масивах

Урок 8. Мітки та цикли

В даному уроці на прикладі скрипту для створення експлікації суміжників закріплюємо знання з попередніх уроків та розбираємося, що таке мітки та цикли.

Код скрипту, який було в результаті створено, можна скачати/переглянути тут

Категорія: Уроки | Додав: Микола (08.12.2014)
Переглядів: 4010 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar