Всі скриптові функції Digitals для зручності можна поділити на категорії, в залежності від того, які операції та над якими об'єктами виконує та чи інша функція. Безпосереднє управління програмою @FileExit - завершує роботу програми @Halt - примусово завершує роботу програми @Minimize - мінімізує вікно з програмою @Restore - відновлює мінімізоване вікно програми @SelectTab TabIndex - активізує закладку правої панелі (1-Збір, 2-Правка, 3-Інфо) по її номеру @TabWidth Width - змінює ширину правої панелі в пікселях @TabletMode [1/0] - приховує головне меню, панель із закладками і інше, включаючи тим самим режим планшету @FilePrint DIALOG/ALL - ... Читати далі » |
В даному розділі описані скриптові функції, які стосуються геометрії об'єктів на карті. Створити новий (з нульовими координатами) об'єкт можна функцією @Map.NewObject Layer [ID] Властивості геометрії об'єкта @Map.GetObjectCoordinates Number - повертає ID об'єкта, номер шару і список координат точок @Map.GetObject Number - повертає список координат точок об'єкта і список значень його параметрів ... Читати далі » |
Всі скриптові функції Digitals для зручності можна поділити на категорії, в залежності від того, які операції та над якими об'єктами виконує та чи інша функція. Додавання та видалення @Map.AddObjectGroup 0|LayerCodes|Count|List|ID|Layer|Count|List - створює групу об'єктів @Map.Selected.AddToGroup GroupName - добавляє виділені об'єкти в групу @Map.Selected.RemoveFromGroup GroupName - видалаяє виділені об'єкти із групи @Map.DeleteGroup GroupName - видаляє групу без видалення об'єктів Навігація @Map.SelectGroup GroupName - виділяє всі об'єкти групи @Map.DeselectGroup Gr ... Читати далі » |
Картою в програмі Digitals вважається лист (основне вікно програми), на якому створюються усі різноманітні об'єкти. Таких карт (вікон) в програмі може бути відкрито чи створено зразу декілька. Перехід по них в ручному режимі здійснюється вибором тої чи іншої закладки. Основні @FileNew Name [/Template=Templatename.dmf] - створює нову карту. Шаблон (Template) вказувати не обов'язково.
@ActivateMap Number - активує карту (закладку) за її порядковим номером, або повертає порядковий номер карти. |
Всі скриптові функції Digitals для зручності можна поділити на категорії, в залежності від того, які операції та над якими об'єктами виконує та чи інша функція. Створення та видалення @Map.Object[N].CreateCaption ParamIndex Orientation Position VAlign HAlign ShiftX ShiftY - створює підпис заданого параметра для даного об'єкта. (!!!дана функція трішки бракована, рекомендовано замість неї використовувати аналогічну їй наступну!!!) @Map.Selected.CreateCaptions ParamIndex Orientation Position VAlign HAlign ShiftX ShiftY - створює підпис заданого параметра для виділених об'єктів. Orientation - орієнтація підпису: |
Всі скриптові функції Digitals для зручності можна поділити на категорії, в залежності від того, які операції та над якими об'єктами виконує та чи інша функція. Умовні знаки @Map.Symbols.Load Filename - завантажує бібліотеку умовних знаків карти із SLB-файлу @Map.Symbols.Open Filename - відкриває бібліотеку умовних знаків із SLB-файлу @Map.Symbols.Add Number - додає умовний знак із зовнішнього файлу в бібліотеку карти @Map.Symbols.Save Filename [|Index1|Index2|...] - зберігає всю бібліотеку чи вибрані умовні знаки в файл @Map.Symbols.Clear - видаляє всі умовні знаки із бібліотеки @Map.Symbols.Close - закриває зовнішню бібліотеку умовних знаків ... Читати далі » |
Термін "ПАРАМЕТРИ" в Digitals має особливе нетипове значення. Тому спершу невелике роз'яснення, що під ним розуміється. "Параметрами" в програмі вважаються символьні рядки на закладці Інфо. їх присвоюють тим чи іншим шарам. І в них можна заносити різноманітні значення для різних об'єктів карти. Наприклад, виділивши на карті об'єкт у шарі Суміжник, справа на закладці Інфо ви побачите такий список його параметрів: Створення та видалення параметрів @Map.Parameters.Add Code Type Name - створює новий параметр із заданим id, типом і назвою ... Читати далі » |
Для зручності управління об'єктами карти кожен з них (чи то точка, чи лінія, чи полігон, чи таблиця) має свій порядковий номер. Номери об'єктам присвоюються в порядку їх додавання на карту і відповідають їх плановості відображення на екрані (на передній план, на задній план). Об'єкти, які видаляються з карти, продовжують існувати в її пам'яті під тими ж старими номерами. Але якщо видалені об'єкти очистити, або якщо змінити порядок відображення їх на карті (перенести на передній чи на задний плани), то тоді зміняться і порядкові номери об'єктів на карті. Щоб ідентифікувати об'єкт не залежно від його порядкового номеру, в кожного об'єкта існує ще свій унікальний ID, який, правда, використовується не так часто. Майже всі маніпуляції з об'єктами відбуваються за їх порядковими номерами N. В цьому розділі наведені основні скриптові функції для управління об'єктами на карті (створення, видалення та ідентифі ... Читати далі » |
Всі скриптові функції Digitals для зручності можна поділити на категорії, в залежності від того, які операції та над якими об'єктами виконує та чи інша функція. Вставка @Window.OpenRaster [L/R] Filename - відкриває растр @Window.RotateRasterToNorth [RasterFileName] - розвертає (трансформує) растр строго на північ @Map.InsertRasters [Zoom] FilenameList - вставляє растри в карту у вигляді посилання. Назва файлу може містити "*", наприклад @Map.InsertRasters C:\Images\*.tif @Map.InsertTriangulation FilenameList - вставляє растри в карту у вигляді рамки @AutoPyramid 0/1 - Включає/відключає запит на побудову пірамід в растрах @Map.OpenMultiOrthos - відкриває мультиорто @Map.Close ... Читати далі » |
Всі скриптові функції Digitals для зручності можна поділити на категорії, в залежності від того, які операції та над якими об'єктами виконує та чи інша функція. В даному розділі наведені функції, які є скелетом самого процесу як написання так і виконання скрипту, дозволяючи ним керувати. Прості повідомлення @Dialog.Message Text - виводить вікно з текстовим повідомленням @Dialog.Information Text - виводить повідомлення з інформацією @Dialog.Error Text - виводить вікно з повідомленням про момилку (з червоним хрестиком і відповідним звуком) @Dialog.Warning Text - те саме, що в попер ... Читати далі » |