Головна » Файли » Готові скрипти

Панель для збору ділянок
[ Викачати з сервера (37.3 Kb) ] 20.07.2016, 12:44

зображенняПанель інструментів призначена для зручного доступу до найпоширеніших об'єктів для збору.

Кнопка 1 відкриває карту, де нанесено багато різноманітних шарів (див. зображення справа). Вибравши той чи інший із списку, потрібно ще раз натиснути на дану кнопку. В результаті, вибраний шар буде перенесено у карту, з якою ви працюєте.

Автоматично активується закладка Збір і для збору буде доступний зразу саме той вибраний шар, навіть якщо його раніше не було в даній карті.

Кнопки 2-15 - це найбільш типові шари, які викликаються без окремого вікна з шаблонами.

Кнопка 2 - Ділянка (активується шар IN4_Ділянка чи XML_Ділянка, залежно який шаблон Normal активний та шаблон для збору полілінія)
Кнопка 3 - Житлова будівля (активується шар 35.1_Капітальна та шаблон збору прямокутник
Кнопка 4 - Господарська споруда (активується шар 14_Під господарськими будівлями та дворами та шаблон збору прямокутник);
Кнопка 5 - Суміжник (активується шар IN4_Суміжник чи XML_Суміжник та шаблон збору полілінія)
Кнопка 6 - Рілля (активується шар 05_Рілля)
Кнопка 7 - ​Сад (активується шар 08_Сад)
Кнопка 8 - Січна лінія (активується, крім відповідного шару, шаблон для збору лінія)
Кнопка 9 - Дорога
Кнопка 10 - Міст (активується спеціально створений блок міст)
Кнопка 11 - лінія електропередачі
Кнопка 12 - Усі угіддя IN4 (появляється вікно із списком усіх угідь IN4 у зручному структурованому вигляді)
Кнопка 13 - Обмеження та сервітути
Кнопка 14 - Точки теодолітного ходу
Кнопка 15 - Точки зйомочної мережі

При цьому зразу після вибору того чи іншого шару для збору, дана панель автоматично переходить у згорнутий режим, щоб не заважати.

Щоб знову розгорнути повну панель інструментів, потрібно натиснути на кнопку із стрілкою. Щоб панель не згорталася - натисніть на кнопку із зображення скрепки.

Особливістю скрипту є те, що якщо на карті взагалі відсутній той чи інший шар для збору, то він автоматично витягується із відповідних шаблонів Normal/XMNormal. Наприклад, коли створюємо ЛЕП на карті з XML, то даний шар автоматично стає доступний на даній карті.

Тобто, для того, щоб намалювати в XML ЛЕП, не потрібно вже створювати чистий листок, малювати там ЛЕП, копіювати її, закривати цей чистий листок і потім вставляти в XML. За допомогою даних кнопок це робиться автоматично з кожним із наведених шарів.

Даний скрипт зручно використовувати із Скрипт-модуль "XML", де потрібними є шари ІН4 Ділянка, 35.1 Капітальна, Рілля, Сад, Суміжники. Також зручно використовувати при створенні ситуаційної зйомки на будь-якій карті (навіть якщо там відсутні необхідні шари).

За основу тут береться спеціальна карта (шаблон 00000) із списком найбільш вживаних шарів для малювання ситуаційного плану. В дану карту (це файл 00000 в папці Template) можна також додати і свої шари та умовні позначення. Так само можна додавати власні, чи видаляти не потрібні кнопки, якщо ви використовуєте інші шари.

Як користуватися кнопкою із стрілкою?

1. При відкритій карті, де ви малюєте ситуаційний план, натисніть на дану кнопку, в результаті буде розгорнута повна панель і стрілка стане іншого вигляду (розвернута вниз)

2. Натисніть знову на стрілку. В результаті відкриється карта з шаблонами типових об'єктів.

3. Виберіть на карті потрібний вам об'єкт та натисніть ще раз на цю ж стрілку.

В результаті вибраний шар із його умовним знаком скопіюється на вашу карту і буде відразу доступний для збору (зразу автоматично активується закладка збір). При цьому карта з шаблонами автоматично закриється, а панель автоматично згорнеться. Все досить динамічно.

Також у панелі інструментів є спеціальний скрипт (кнопка 5), який автоматично створює суміжники. Дивіться відеоінструкцію.

Для встановлення панелі інструментів розпакуйте вміст архіву, що додається в папку Digitals із заміною файлів та папок. і перезапустіть програму Digitals. Для коректної роботи скрипту потрібна версія програми від 25.12.2019 року та вище (інакше не доступною буде функція автоматичного згортання панелі в одну кнопку).

Також дивіться відео, як це працює
 

Категорія: Готові скрипти | Додав: Микола
Переглядів: 5691 | Завантажень: 1421 | Коментарі: 14 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 14
avatar
0
14 Микола • 17:12, 08.05.2022
Панель інструментів оновлено. Додано скрипт для автоматичного створення суміжників (див. відео).
Якщо ви використовували даний скрипт раніше і якось редагували в себе шаблон із набором спеціальних шарів для збору, то при оновленні не замінюйте файл 00000.dmf у папці Template.

P.S. На відео упущено ще один момент: коли перший суміжник потрібно створити не з першої точки ділянки, а з якоїсь іншої, скажімо, із третьої - то потрібно замаркувати на ділянці точку 3. Також зразу можна замаркувати і другу точку (накриклад, точку 6), якщо суміжник має йти більше ніж на одну лінію ділянки. Тоді перший суміжник буде створено від точки 3 до точки 6. А останній суміжник автоматично буде створено до точки 3, коли досягне останньої точки ділянки.
avatar
11 mrsiromanets • 13:25, 31.12.2020
Доброго дня. Немає планів на майбутнє створити подібний платний скрипт тільки добавити туди всі інші умовні позначення з Templates\500.dmf ... 10000.dmf ?
avatar
0
12 Микола • 18:42, 31.12.2020
якщо вам якісь потрібні додаткові шари, то скопіюйте їх собі з шаблонів 500-10000 в карту 00000, намалюйте там як зразок якусь лінію чи прямокуник і в результаті вони будуть у швидкому доступі на кнопці так само. Додавати усі шари з усіма наявними там умовними знаками - це клопітка робота і мало кому це потрібно. Для звичайних технічок, проектів все це не використовується далеко. А для спеціалістів, які розробляють генеральні плани і інші масштабні топографічні зйомки, думаю, простіше створити вихідну карту безпосередньо на одному із потрібних шаблонів і мати тоді усі потрібні шари під рукою на закладці Збір.
avatar
13 mrsiromanets • 18:47, 31.12.2020
Зрозуміло, дякую
avatar
9 zembtiarh • 13:21, 25.06.2020
Доброго дня, підкажіть як створити власну кнопку шару?
avatar
0
10 Микола • 17:46, 25.06.2020
Права клавіша на уже наявній кнопці - Додати кнопку.
Потім в правій частині вікна, яке появилося вставте такий код (його можна скопіювати з іншої уже наявної кнопки):
Код
$CountMap=@MapCount
@If $CountMap=0 then @FileNew Нова карта
@SelectTab 1
$FindByID=@Map.Layers.FindByID ID5
@If $FindByID<>0 then @Goto %Next
@FileNew m
$N=@Map.NewObject ID5
@Map.Object[$N].Point[1] 100 100 0
@Map.SelectAll
@Map.Copy
@CloseMap m
@Map.Paste
@Window.Refresh
@Map.SelectLayer ID5
@Map.Selected.Delete
%Next
@Map.SetCollectionLayer id5
@ExecuteMenu Templateline
$TBS=@ToolbarButtonState scr_Збір.Скріпка
@if $TBS<>1 then @ExecuteMenu Toolbar7702472


Тільки в цьому коді вкажіть id потрібного вам шару.
avatar
7 bk2013 • 13:48, 08.05.2020
Микола доброго дня. Можете подсказать каким образом можна сделать так как у Вас в скрипте добавляет условный знак, только наооборот, есть файл дмф со слоями обмеження, в принципе когда выделяешь обмеження и нажимаешь на скрипт выполнялось выбор обмеження списком которые есть в дмф файле и заполняло параметры выделенного объекта. Можна такое сделать?
avatar
0
8 Микола • 20:56, 09.05.2020
Доброго дня.
Можна, але можна і краще зробити. Для чого ще вибирати якісь шари на карті, якщо достатньо просто із списку вибрати потрібний код обмеження щоб дане обмеження автоматично заповнилося.

Таке реалізовано у Скрипт-модуль "XML" (кнопка обмежень). Раніше це був Скрипт для створення охоронних зон
avatar
6 magna949494 • 22:29, 08.12.2019
Дуже дякую Ви Геній з великої літери!
avatar
4 magna949494 • 17:28, 06.12.2019
Подскажите пожалуйста как Вы смотрите номер @ExecuteMenu Toolbar( ???????? ) как мне узнать этот номер своей панели, заранее спасибо огромное!
avatar
0
5 Микола • 20:08, 06.12.2019
Взагалі номер даної панелі в кожного має бути ідентичний. Я поставив на різних ПК з різними програмами і він всюди один і той самий. Він генерується залежно від назви скрипту. Може тільки під час завантаження у вас змінилась назва панелі?

Щоб дізнатися номер панелі, у вікні пошуку скриптових функцій наберіть Збір, потім виділіть даний скрипт. В результаті, в кутку зліва появиться його номер. І так по кожній команді, яка доступна в меню програми, можна отримати її внутрішню назву.
avatar
0
3 Микола • 19:08, 29.11.2019
Скрипт ще трішки оновлено, оскільки при перезапуску програми Digitals відбувалося зміщення панелі догори (в нульову позицію). Тепер в папку Library додано файли Shutdown.dsf та Startup.dsf, в яких прописано, щоб коли програма Digitals закривається, дана панель автоматично ставала видимою, а коли відкривається - прихованою. Це забезпечує збереження її позиції на екрані.
avatar
1
2 Микола • 01:16, 26.11.2019
Скрипт оновлено. Тепер панель вміє автоматично згортатися в трей (потрібна версія програми Digitals від 25.12.2019 року та вище). Детальніше дивіться в описі скрипту (повністю оновлено). Також додано відео.
Покращено дизайн кнопок. Додано нові шаблони. Додано автоматичне створення карти, якщо не відкрито жодної (кнопками 1 та 13 створюється карта на основі шаблону XMLNormal).
avatar
0
1 Микола • 18:39, 15.04.2018
Скрипт оновлено. При використанні верхньої кнопки при повторному натисканні активується не попередня відкрита закладка, як раніше, а саме та карта, на якій кнопка була запущена перший раз. На карті-шаблоні автоматично активується закладка Правка, а на вихідній карті знову Збір. Після завершення вибору карта шаблону автоматично закривається. В шаблон додані нові об'єкти та покращено навігацію по карті. Тепер всі шари в один ряд із смугою прокрутки.

Частина коду скрипту прописана прямо в карті-шаблоні, томі міняти треба і скрипт і шаблон.
avatar